Pomoc
- Czy zamówienia przyjmowane są w metrach kwadratowych (m2) czy w metrach bieżących (mb)?
Wszystkie zamówienia w naszym sklepie przyjmowane są w metrach bieżących. Cena podana przy produkcie dotyczy 1 mb.
- Jaka jest szerokość zamawianego materiału?
Większość towarów dostępnych w naszym sklepie ma szerokość 140/150 +/-5 cm. Dokładną szerokość każdej tkaniny można sprawdzić w Parametrach na stronie wybranego produktu.
- Jaką minimalną ilość towaru można zamówić?
Minimalna ilość towaru, jaką można zamówić w naszym sklepie to 0,5 mb. Powyżej tej długości tkaniny można kupować już co 10 centymetrów np. 0,6 mb, 0,7 mb, 0,8 mb itd.
Wyjątkiem są tkaniny futerkowe, które tniemy od 0,1 mb, co 10 centymetrów.
- Czy tniecie materiał na mniejsze części (np. na paski)?
Zamówiony towar staramy wysyłać się w jednej całości. Jeśli nie mamy takiej możliwości, ponieważ posiadamy ostatnie metry danego materiału w kilku kuponach, kontaktujemy się z Klientem mailowo lub telefonicznie i ustalamy z nim szczegóły zamówienia. Klient może poprosić w uwagach do zamówienia o specjalne pocięcie materiału, do którego postaramy się ustosunkować w miarę możliwości. Nie tniemy materiału wzdłuż szerokości materiału!
- Czy wysyłacie pełne wzorniki kolorystyczne klientom indywidualnym?
Próbki materiałów są odpłatne. Wszystkie informacje o wzornikach znajdziesz w zakładce Zamów próbki.
- Czy istnieje możliwość obszycia zakupionego towaru?
Istnieje możliwość obszycia zakupionych w naszym sklepie tkanin dekoracyjnych. Szyjemy firany, zasłony, obrusy, serwety, bieżniki, pościele, poszewki dekoracyjne. Jeśli są Państwo zainteresowani prosimy o kontakt mailowy: bok@tkaniny-madec.pl
- Przez jaką firmę przesyłacie towar?
Współpracujemy z firmami kurierskimi UPS, Inpost, Orlen Paczka oraz DPD.
- Jakie są koszty przesyłki zamówionego materiału?
Aktualne koszty wysyłki można sprawdzić w zakładce Dostawa.
- Czy posiadacie sklepy na terenie Polski?
Posiadamy 3 sklepy stacjonarne w Krakowie:
- ul. Św. Filipa 7
- ul. Stradomska 23
- ul. Bieńczycka 168/209, Plac Tomex
Więcej szczegółów w zakładce Sklepy stacjonarne.
- Czy honorujecie zwroty towarów?
Towar zamawiany na naszej stronie ma status towaru specjalnego tj. docinanego na żądaną ilość zamawiającego. Z tego powodu nie przyjmujemy zwrotów zamówionego towaru. Więcej informacji można znaleźć w zakładce Zwroty i reklamacje.
- W jaki sposób realizujecie reklamacje?
W naszym sklepie towar podlega reklamacji, jeśli posiada on wady fizyczne np. odbarwienia. Reklamacje w naszej firmie odbywają się w następujący sposób:
- Klient, który chce dokonać reklamacji, proszony jest o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszą firmą w celu wyjaśnienia przyczyn reklamacji.
- Klient odsyła reklamowany towar na nasz koszt – zamawiamy kuriera po odbiór lub wysyłamy etykietę przewozową w celu nadania przesyłki w automacie paczkowym lub w punkcie nadania. W sytuacji, kiedy reklamacja zostanie uznana za niezaistniałą, koszty wysyłki reklamowanego towaru ponosi Klient.
- W wypadku, kiedy mamy na stanie materiał taki sam jak ten reklamowany, wysyłamy jego adekwatną ilość na nasz koszt.
- W innym przypadku zwracamy pieniądze za reklamowany towar.
- Jakie sposoby płatności honorujecie?
Za towar zamówiony na naszej stronie można dokonywać płatności w następujących formach:
- Przelew bankowy (klient płaci przed wysyłką zamówienia).
Więcej informacji na ten temat można znaleźć w zakładce Sposoby płatności.
- Czy realizujecie przesyłki na terenie Europy?
Realizujemy przesyłki na terenie Europy. Koszt takiej przesyłki ustalany jest indywidualnie na podstawie zamówienia, po wcześniejszym kontakcie mailowym: bok@tkaniny-madec.pl
- Ile trwa realizacja zamówienia?
Realizacja zamówienia trwa 2-3 dni robocze. Jeśli klient złoży zamówienie przed godziną 10:00 to kolejnego dnia roboczego przesyłka powinna zostać dostarczona.